Tompa Klára

Join Facebook to connect with Klára Tompa and others you may know. Find where to watch Klára Tompas latest movies and tv shows.


Klara Baszun Coda Quintet

Klára had 5 siblings.

. 5 hours agoTompa Klára 1973. 1 hour agoTompa Klára 1973. 19941998 között végzett a marosvásárhelyi Szentgyörgyi István Színművészeti Egyetem színész szakán.

Discover Klára Tompas Biography Age Height Physical Stats DatingAffairs Family and career. See Klára Tompa full list of movies and tv shows from their career. Learn more about Klára Tompa - movies and shows full bio photos videos and more at TV Guide.

November 10-én született Marosvásárhelyen. Facebook gives people the power to. Klara Tompa is on Facebook.

We collect and match. Tompa Klára 1973. Tompa was born in 1905.

1994-1998 között végzett a marosvásárhelyi Szentgyörgyi István Színművészeti Egyetem színész szakán 1998. Klára Tompa s-a născut pe 10 noiembrie 1973 la Târgu Mureș. Join Facebook to connect with Klara Tompa and others you may know.

5 hours agoA színésznő haláláról a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem Stúdió Színházának közösségi oldala adott hírt elsőkéntTompa Klára 48 éves volt súlyos betegséggel küzdött. Historical Person Search Search Search Results Results Klára Tompa 1825 - 1887 Try FREE for 14 days Try FREE for 14 days. November 10-én született Marosvásárhelyen majd a marosvásárhelyi Szentgyörgyi István Színművészeti Egyetem színész szakjának 1998-as.

A absolvit Facultatea de Actorie din cadrul Universității István Szentgyörgyi din Târgu Mureș între 1994 și 1998 iar din 1998. 2 hours agoElhunyt 48 éves korában Tompa Klára színművész a Marosvásárhelyi Nemzeti Színház Tompa Miklós Társulatának tagja - közölte szerdán az erdélyi teátrum. Tompa Klára 1973.

A marosvásárhelyi Színházművészeti Egyetem Szentgyörgyi István Tagozatának színész szakán szerzett diplomát. Tompa Klára Marosvásárhelyen született 1973-ban. 3 hours agoMeghalt 48 éves korában Tompa Klára színművész a Marosvásárhelyi Nemzeti Színház Tompa Miklós Társulatának tagja - közölte szerdán az erdélyi teátrum.

Klára was born in 1910. November 10-én született Marosvásárhelyen majd a marosvásárhelyi Szentgyörgyi István Színművészeti Egyetem színész szakjának 1998-as. Genealogy profile for Tompa Klára Vitrovszky Tompa Klára deceased - Genealogy Genealogy for Vitrovszky Tompa Klára deceased family tree on Geni with over 230 million profiles of.

Facebook gives people the power to share and makes the world more open and. November 10-én született Marosvásárhelyen. November 10-én született Marosvásárhelyen majd a marosvásárhelyi Szentgyörgyi István Színművészeti Egyetem színész szakjának 1998-as elvégzése után.

November 10-én született Marosvásárhelyen. Klára Tompa was born on November 10 1973 in Tirgu Mures Romania. How do we create a persons profile.

Klára Hikádi Györgyné born Tompa Klára was born in 1936 to Tompa Boldizsár Tompa Klára and Klára Tompa Klára born Kozári. Up to 10 cash back Klára Tompa born Szentkereszty was born to András Szentkereszty and Mária Szentkereszty born Korda de Borosjenö. She is an actress known for Fény hull arcodra 2002 Boszorkánykör 2009 and Retrace 2011.

19941998 között végzett a marosvásárhelyi Szentgyörgyi István Színművészeti Egyetem színész szakán 1998. View the profiles of people named Klára Tompa. Klára Tompa was born on 10 November 1973 in Tirgu Mures Romania is an Actress.

4 hours agoTompa Klára 1973.


Szinmuvesz A Kisvaros Harmoniajaban


I Tompa Miklos Tarsulat Marosvasarhelyi Nemzeti Szinhaz Facebook


Llx9ddjj0rvs1m


Llx9ddjj0rvs1m


Dr Tompa Klara Konyvei Lira Hu Online Konyvaruhaz


I Tompa Miklos Tarsulat Marosvasarhelyi Nemzeti Szinhaz Facebook


Tompa Klara Portre Portre Theater Online


Kgbkqxhsmkawwm


Nacxm0i1wvov2m


O9orkhtrzcujsm


Silencing Tales For Tolerance In Hungary Wonderland Belongs To Everyone Asymptote Blog


Boldogtalanok Eloadas Kepgaleria Theater Online


Elhunyt Tompa Klara Szinmuvesz Nap Hire


Rvbjzaxn1jycqm


Filmkultura Uj Arcok Szineszlexikon Tompa Klara


Hamlet Deszka Vaszon Erdely Broadway Tompa Klara


Xz4ykusjibyhmm


Lzzwq5k Ydqd0m


Ifeszt2010 Nora Reloaded Marosvasarhelyi Muveszeti Egyetem Akademiai Muhelye

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1